Hogyha építünk egy ruházati üzletet, akkor vannak olyan tényezők a vásárlók odacsalogatásában, amelyeket nem kerülhetünk el. Idetartoznak a folyamatos kedvezmények, az állandóan frissülő árukészlet, illetve a belső enteriőr kialakítása is. Az üzletvilágítás is fontos szerepet játszik a vásárlóerő odavonzásában. Annál több bevételre teszünk szert az évek során, minél több vásárló fordul meg az árudánkban. A vásárlók elégedettsége pedig az áruk minőségén és sokszínűségén is múlik. Természetesen, fontos a belső tér színvilágának, a polcok és fogasok anyagának, küllemének együttes hatása is. Az ember szívesebben megy be vásárolni egy színes, ízléses, ugyanakkor laza üzletbe, mint egy fehér, unalmas, egyszínű boltba. Az üzletvilágítás a másik fontos eszköze az áruk helyes megvilágításának. A lámpatestekbe illő izzóknak természetesen vannak szabályai is. Az Európai Unió ezt is szabályozza. A szabályoknak megfelelő izzók lehet, igaz, hogy egy kicsit drágábbak, de visszahozzák hamar a befektetett pénzt. Az üzletvilágítás kialakítása lehet egy szakember feladata is, aki tudja, hogyan és mit kell megvilágítani, milyen szögből és milyen színű izzóval.
Az üzletvilágítás meghatározó eszköz
/?php the_author(); ?> /?php echo get_the_date(); ?>